Wij in de wijk "Biddinghuizen"

29 augustus 2017

Wij in de wijk "Biddinghuizen"

Foto: SP

Om met de burgers van Dronten in contact te blijven gaan wij sinds juni 2017 elke maand de wijk in. We zetten onze tent op, op een centrale plek in de wijk en gaan van daar uit langs de deuren. Zo hebben we onze tent al opgezet in Dronten in de Baskenstraat en bij het speeltuintje op de Stag en zijn we een zaterdag in Biddinghuizen geweest. De ene keer 'lokken' we mensen met muziek en kinderspelletjes, de andere keer met tomaten of schuursponsjes.

Het doel is om te horen of er klachten zijn bij de bewoners van Dronten over hun woonomgeving, over hun woning of over voorzieningen die de gemeente levert. En hoewel de meeste mensen die we spreken in grote lijnen erg tevreden zijn, komen er iedere keer toch weer een aantal problemen boven, waar we als politieke partij iets aan proberen te doen.

De volgende keer staan we in het centrum, aan het Havenplein te Dronten, op zaterdag 7 oktober van 11.00-15.00 uur.