SP-stemmers bedankt

13 september 2012

SP-stemmers bedankt

Als SP-Dronten willen we iedereen, die door middel van zijn stem zijn vertrouwen in de SP heeft uitgesproken, heel erg bedanken.
Het is niet de overwinningszege geworden waarop we hadden gehoopt, maar er is in elk geval gebleken dat de SP een stevige positie in de politiek heeft verworven.

SP-stemmers bedankt.

Zoals Roemer het zei: 'Het is een hele rare avond. Zo eerlijk moeten we zijn. De tweestrijd ging tussen de VVD en de PvdA. Daar hadden we graag tussen gestaan. Maar dat is dit keer niet gelukt. Dit keer...Het is heel moeilijk in zo'n strijdgewoel overeind te blijven.'

En laten we wel zijn. Echt blij worden we niet van deze uitslag. Graag hadden we toch een aantal van de zetels uit de peilingen verzilverd. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn. Wel zijn we blij dat het kabinet, dat ons de afgelopen jaren steeds dieper in de crisis heeft geduwd, geen meerderheid meer heeft.

Het grote afwachten is nu wat de formatie gaat brengen. Wordt het een paarse coalitie, of zit er nog een verrassing in de hoge hoed? Blijft Samsom trouw aan zijn woorden dat er een einde komt aan het "rechse rotbeleid"?

het rode gevaar

We zullen het zien.
Zeker is dat u ons in elk geval zult zien.

Want waar de andere partijen zich terugtrekken achter de geraniums blijven wij doorgaan in onze strijd voor een beter en eerlijker Nederland.

verkiezingsmarkt