Welkom bij de SP Dronten

De SP-afdeling Dronten bestaat uit bestuursleden, fractieleden, kerngroepleden, hulpdienstmedewerkers, actieve leden, leden en SP kiezers.

Samen werken we aan een gemeenschappelijk doel: een maatschappij waarin menselijke vrijheid, gelijkwaardigheid en solidariteit centraal staan.

BESTUUR
De ledenvergadering van de afdeling kiest elk jaar het afdelingsbestuur, waarbij de afdelingsvoorzitter en organisatiesecretaris in functie worden gekozen. Het afdelingsbestuur is belast met het besturen van de afdeling. Omdat contact met de burgers belangrijk is zult u de SP regelmatig tegenkomen op straat.

KERNGROEP
De kerngroep doet onderzoek naar problemen waar burgers of wij zelf tegenaan lopen en onderneemt waar nodig actie. Verder zijn de kerngroepleden, samen met het bestuur actief op straat om het contact met de inwoners van de gemeente Dronten te houden.

SP HULPDIENST
De SP hulpdienst is er voor zowel SPleden als niet leden. Iedereen kan bij problemen contact opnemen met onze hulpdienst en wordt geheel gratis door onze medewerkers geholpen.

ACTIEVE LEDEN
De SP is anders dan andere politieke partijen. Wij zijn niet alleen rond verkiezingen actief, maar altijd. De SP afdeling Dronten draait volledig op vrijwilligers, die er samen hard aan werken onze gemeente socialer te maken. Wilt u actief worden? Een helpende hand is altijd welkom!

Elk SP lid, actief of niet is zeer welkom en waardevol. Ook onze steunleden, de leden die niet actief willen of kunnen zijn, dragen bij tot het succes van onze afdeling. Onze leden zijn immers de oren en ogen van de afdeling en voorzien ons van veel waardevolle informatie.

SP KIEZERS
Dankzij de SP kiezers zijn wij landelijk een partij die er toe doet. Wij maken op dit moment ook actief deel uit van de gemeenteraad. De SP afdeling Dronten staat dicht bij de mensen en kan via die weg ook heel wat bereiken.

Foto: ulleo