27 maart 2019

Onze fractievoorzitter heeft zichzelf aangegeven.

Het forum voor Democratie heeft een kliklijn/meldpunt ingevoerd waar ouders en leerlingen, leerkrachten aan kunnen geven voor "linkse indoctrinatie" op scholen. Het filmen van docenten is hierbij toegestaan. Onze fractievoorzitter Peter Duvekot is docent en heeft zichzelf in navolging van een docent in Deventer aangegeven. Dit om ouders en leerlingen eventueel voor te zijn.

Peter Duvekot geeft zichzelf aan bij meldpunt voor linkse indoctrinatie

SP-fractievoorzitter Peter Duvekot is docent. Hij heeft zichzelf aangegeven bij het meldpunt van het Forum voor Democratie. Deze partij heeft leerlingen en ouders opgeroepen om aangifte te doen van ‘linkse indoctrinatie’ op scholen. Duvekot wil anderen voor zijn.

[De Drontenaar woensdag 27 maart 2019]

Een zwemdiploma voor alle kinderen in Dronten!

Ook in Dronten moet er meer aandacht komen voor zwemles voor kinderen, vindt de SP. Daarom wil de SP dat het schoolzwemmen weer terug komt. Peter Duvekot mocht ons standpunt verduidelijken.

13 oktober 2017

Onderwijsstaking 5 oktober

5 oktober is de staking van de docenten in het basisonderwijs. Daar er is nu alle reden toe. Meesters en juffen verdienen tot 30 procent minder dan even hoog opgeleiden. Een derde van de leraren krijgt te maken met een burn-out. En het lerarentekort neemt alleen maar toe